Wednesday, April 23, 2014

# Wordless Wednesday # Teaser

Assalam.

Alahaiiii. Masa betul2 mencemburui aku. Hakhakhak. Tak dapat nak update pape. Cume nak bgtau aku sekarang tengah berjinak2 dalam bisnes. Doakan aku ye. Nanti ada masa aku update apa yang aku jual. Wat masa ni ada gambar ni je. Stok macam goreng pisang panas. Semalam je 2x aku amik stok. Pffttt... Tapi aku betul2 bersyukur dengan rezeki yg Allah bg ni. Moga dalam hati ni sentiasa ada perasaan jujur dan ikhlas dalam berniaga. Doakan sy ye kawan2.



4 comments:

FarahFerraDotCom said...

All the best yer.. =D

nad said...

semoga sukses!

PetakBunga said...

good..

keep it.

bisnes tudung ek..

Siti Munirah said...

semoga terus sukses

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah