Monday, April 21, 2014

Nak HEADER baru..bole tolong tak?

Assalam.

Ada sape2 bole tlg x? Aku tgh mencari2 orang yg blh design kan header. Pelisss. Bape minggu lps aku ada email bape orang yg ada amik order wat header. Tapiii sampai skang xreply.

Korang wat sendiri ke? Terrerrrnye korang. Header aku skang ni pun aku amik dr photogrid je. Mihahaha. Sume nk keje senang kan? Hak3. Tapiii siyes aku skang tgh mencari orang yg amik tempahan header.

Kalau korg tau @ korang memang amik order wat header blh comment kat bawah atau email aku  kat dalila_5650@yahoo.com.my yer. Ok. Syg korg ketat2!


10 comments:

Zaza Abdul Latif said...

cuba tanya Fiza dari "blog sihatimerahjambu"
artwork dia semua superb..

PetakBunga said...

cantik jugak header sedia ada..

kita langsung xde..haah..
x jd2 nk buat

Anum said...

salam dan singgah pagi

SNM said...

Buat sendiri jer..simple2. Hahaha. Tp mmg ramai blogger designer, semua nya kretip2 n cun2 (^^,)

syawalsimpsons said...

kat blog merah jambu yang kawan ko comment tu ok gak

Julia Johari said...

mama dalila...nak buat header cantik2 cm umi Qi leh pm di blog suesukasusun google tau....mmg superb dia buat...hari ni kasi gambar hari ini siap...weeeeeee

NrlAidaHml said...

Hehee..aida buat sendiri je..tapi tulaa..tak lawa mana pon..kikikik..

Unknown said...

blog azhafizah.com dia pandai serba serbi..cer tanya dia..

FarahFerraDotCom said...

Design blog farah cik jari manis yg buat.. kalau berminat try tempah kat dia...=D

::EIDA:: said...

ida nye header dari bisskad ida jeee HAHAHHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah