Tuesday, December 3, 2013

Sebulan Lagi

Assalam

Frust sgtt semalam sebab xdapat up entry pasal ni. Aku teramat bizi semalam. Sebab bizi KIK mggu lps, wat kan smlm aku bizi tahap double triple. Keje pending xtau bile dapat siap ni. Semalam kat opis memang dah xdann nak menaip entry. Balik umah, konon2 malam tu nak wat la, (konon ye) xdapat jgk. Aku siap bwk balik keje nak wat kat umah. Tapi satu hapak pun xsentuh. Kul 8 lebih aku dah terlena. Kul 1 tepat aku terjaga. Hampa. Dah terlebih 1 jam. Sambung tido blk. Kul 2.30 terjaga baru semayang Isyak. Isyak tu. Astagfirullah. 

Aiseyy.

Aku bukan ape, nak jugak date semalam. Bukan xleh auto publish, tapi xbest la kan, backdate. Lainla kalau utk entry esok lusa kan kan kann. Ni utk semalam. Xpe la. Anggap je la arini 2hb ye? Huhu

2 Disember 2013.

Berbelah bagi skang ni. Genap sebulan lagi anak hamba akan berganjak ke 2 tahun. Tapi 1 hape pun aku xprepare lagi utk celebrate birthday si manja aku tu. Tak tau. Perlu ke celebrate? Masa setahun dulu aku wat la jugak. Tengok entry kat sini tp masa tu Danish macam xtau ape yg berlaku. Dia tau org ramai2, seronok2, tu je lah kot. 

Kali ni aku sendiri xtau nak wat ke x. Kat taska, Danish skang dah masuk kelas budak2 besar. Kelas budak 2 tahun. Kira budak2 dalam tu dah besar. Aku ada jgk terpikir utk wat je kat taska dia. Bagi die berseronok ngan kawan2. Tapii, xkan pulak aku xnak celebrate ngan family aku ngan family in law? So acaner tu?

Aku terpikir jugak, apa kata wat je 2-2? Haha. Ok lah masa x mengizinkan aku utk celoteh pjg. Ok bai.


1y 11m.

2 comments:

syawalsimpsons said...

aku pon lama tak jumpe ko kat taska kan....bulan depan dah 2 tahun dah abg tecik ni yee

Fifi Nadhrah said...

aku pon tak prepare ape2 lagi.. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah