Monday, September 2, 2013

Enam N Six #Danish 1y 8m

SALAM

Alhamdulillah. Si Adam Danish skang dah bole mengira. Aku pun xtau sebenarnya. Belajar kt taska. Ms sebelum raya haritu la alkisahnya. Saje la aku ckp, sa-tu. Danish sambung du-a (ngan slang die la), aku sambung ti-ga, die plak e-pat..then sampai la seterusnya. Tapi Danish slalu tertinggal enam n sembilan. Masa mula2 kira ok je sebut sembilan. Sampai sepuluh siap tepuk tangan n said "a-dai" (pandai). Ape2 je la dikk.

Minggu lps plak aku saje2 la kire one, die bole sambung plak 'too' (tanjat mama n layankan aje) sambung plak three then Danish smbg 'por' me five danish 'por' blk. Alahaii adik mmg cikgu xajar enam N six ke? Slalu tercicir. Paling comel dengar Danish sebut seven, 'peben'. Eight Nine Ten tu die ulang ikut aku ckp. Haha. So suwitt. Mama so proud of u!!

 Bujang dah anak mama sorg ni. Sibok nak bawak beg sendiri.

3 comments:

Fifi Nadhrah said...

pandainye danish.. good boy!~ da boleh dapat adik ni..

Fifi Nadhrah said...

singgah petang.. busy wooott wooott..

Fifi Nadhrah said...

update la lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah