Thursday, May 16, 2013

Emosi Terganggu..

SALAM..

Korg dah bace kisah yang aku link kan kt entry semlm? Seharian aku xleh nak wat keje. Ape yg aku wat mesti teringatkan kisah sedih ni. Ms drive aku nangis sensorg. Aku xleh nk wat ape. Dr pg 1-1 entry die aku bace. Sume tentang kisah Aqil. Dr kecik smpi die demam tu. Sampai ade yg tegur mata bengkak2. Aku xdapat nk buang perasaan ni. Yup. Memang aku sensitive tp aku pun xpercaya aku sesensitif ni. Sampai 1 ari aku xleh nk kawal emosi sendiri.

Kalo korg tanye nape aku nk terover sedih plak, aku pun xtau nape. Ade banyak kemungkinan. Naluri seorg ibu mungkin.  Walaupun xpenah langsung jumpe, xpernah langsung singgah kt blog die sebelum ni tp tulisan erina watkan kite yg bace jd dekat ngan die. Dapat rase ape yg die rase. Mungkin jgk sbb aku pun penah lalui pengalaman yg lebih kurang sama. Bezanya anak sulung aku xsempat mengenal dunia. Al-fatihah utk Adam. Memang aku xpenah citerkan kt cni. Tapi xpe la. Kalau ade masa terluang In Sha Allah.

Ade hikmah jgk Adam meninggal dlm perut dulu. Sebab aku rs aku xsekuat Erina. Makin anak membesar depan kite makin byk kenangan kite ngan die. Seyes. Kalau aku la, kenangan2 tu la yg akan wat aku lg sedih bile teringat. Aku xtau ape akan jadi kt aku kalau aku kt tempat erina. 

Petang semalam lps amik Danish dr taska aku peluk die semahunya. Aku nangis lg wat sekalian kalinya. Ya Allah.. bantulah aku dalam menjaga amanah yg kau berikan ini. Kuatkan la semangatku. Sabarkanlah aku dalam menjaga dan mendidik anakku. 



  

LOVE,
Mama Danish.



2 comments:

Fifi Nadhrah said...

sedih pulak bace entry ko yang ni.. memang ko sedih pon.. datang tempat aku nangis.. terus panik aku.. slmt aku ade modal nak buat ko ketawe.. cerite kasut DH aku tu.. hahaha..

Kakzakie Purvit said...

Ramai yg merasakan sama sebab kita pun ibu. Bayangkan ibu-bapa dia lagilah ... besar betul ujian buat mereka kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah