Thursday, March 28, 2013

Rindu nak berBLOG..

SALAM..

Lamenye tak ke udara. Ayat bajet. Sekian. Wahaha. Rindunye ngan blog sendiri. Disebabkan bizi kt opis, aku sempat update kt umah je. Tapi sygnye, ntah ape masalahnye xleh nk kuar plak. Tu yang dh seminggu xde citer pape. Aku nak upload video Danish. Tapi xlepas. Hampa makk. Xpe. Hidup mesti diteruskan. (^.*)

Semalam aku cuti. Menyambut ketibaan mertua yg balik dr Tanah Suci. Alhamdulillah. Dah selamat sampai tghari kul 1 semalam. Danish sgt la aktif smlm. Xnk bedukong. Xnk berpegang. Org ramai2 aku risau hilang je. Aku tgk sorg mommy ni, die pakaikan anak die 'beg berantai'. Hihi. Macam kejam je nama tuu. Beg tu besambung ngan tali. Tali tu die pegang la. At least anak die xde la dapat gi jauh.



 Haa..yg ni la..ke bende ni dh lame ade, cume aku je yg baru terperasan. Kalo mcm ni xde la nmpk mcm nk ikat anak kan..? Heee.. bole pkirkan ni utk pakaikan kt Danish kalo gi tempat2 yg ramai org. 

 Haa..ni..kan comeii bile dh pakai. Hehe

Xde la nmpk mcm safety harness. Ngee


 Kalo mcm ni mmg bole mendatangkan marah la. Haha. 

Danish & papa

2 comments:

Fifi Nadhrah said...

aku da lame aim bende ni.. tapi rase kesian pulak nak pakaikan bende alah ni.. macam bawak haiwan peliharaan.. opsss.. terlebih sudah.. tapi kalau untuk keselamatan ok kot..

dalila said...

aku rase xde la kot..tp xtau la klu org lain tgk cmane..kite nk jaga die takut die ilang dr pandangan..ye la..bile org dh ramai2 (bkanla kite nk gi konsert ke ape..haha) kite pun takut la jgkk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah